Veel gestelde vragen

Hoe pas ik mijn telefoon nummer, email adres aan?

Volg deze stappen:

Stap 1: Open de drivers app en log in
Stap 2: Ga naar ‘menu’ en klik op ‘chauffeursportaal’
Stap 3: Log daar in met de zelfde inlog als de app (dit is eenmalig)
Stap 4: Klik de tegel ‘mijn gegevens’ aan en veranderwat nodig is.

Kan ik mijn familie of vrienden uitsluiten van het betalen van commissies?

Ja, dat kan eenvoudig. Neem contact op via het contactformulier. Wij stellen dit graag voor u in.

Hoe stel ik de hoogte van een commissie bedrag vast?

Dat hangt van u zelf af, maar ook van het tijdstip en de afstand..

Voor lucratieve ritten is een percentage tussen de 10 % en 20 % redelijk. Er is een marktwerking  waarbij te hoge commissiebedragen worden geweigerd.. Veel bedrijven vragen0,99 cent vergoeding per rit. Dit zorgt ervoor dat   ritopdrachten constant snel worden uitgezet en geaccepteerd. Als u niet weet wat u kunt vragen, kunt u ook samenwerken met onzeaangesloten taxibedrijven. Zij zetten graag het werk voor u weg, maar u krijgt wel uw betaling.

Hoe maak ik favorieten aan in mijn app?

Klik hier voor een korte instructie video:

Wanneer worden mijn ritten op rekening uitbetaald?

Binnen 7 werkdagen nadat u de factuur heeft ontvangen.

Ik heb nog geen credit factuur gehad?

De opdrachtgever van de rit heeft de rit nog niet aangemaakt of geaccordeerd. Neem contact op met de opdrachtgever van de desbetreffende rit..

Ik heb een nieuwe taxi, hoe wijzig ik mijn voertuig?

Je logt in bij jou chauffeurs app, onder menu vind je het chauffeursportaal, hier log je eenmalig in met de zelfde gegevens als bij de chauffeurs app.

Vervolgens zoek je de tegel mijn voertuigen, klik daar op en geef de nieuwe gegevens in. De verandering is niet instant, wij passen het voor je aan nadat we het voertuig hebben gecontroleerd op verzekering en de benodigde keuringen.

Wat is het verschil tussen Pro of Premium pakket?

Het verschil is dat de premium chauffeurs bij ons op kantoor geweest zijn en op de hoogte zijn van wat er van ze verwacht wordt.

D.C.S. garandeert de kwaliteit en betrouwbaarheid van premium chauffeurs naar verstrekkers van rit opdrachten.

 

Zijn er eisen voor een premium chauffeur?

Ja, de eisen zijn: taxi van een A merk, grote van het model (E class vergelijkbaar),  kleding, nette schoenen, pak, overhemd en strop, verzorgt uiterlijk en een professionele houding.

Gesprek met uitleg op ons kantoor.

Waarom betaal ik een fee per rit als pro of premium chauffeur?

D.C.S. probeert opdrachtgevers van ritopdrachten naar het netwerk te leiden door ze een vergoeding per rit aan te bieden.

De achterliggende gedachte is, de aangesloten chauffeurs van meer omzet te voorzien tegen een schappelijke vergoeding.

D.C.S. zorgt voor de financiële afhandeling van dit proces.

Waarom zou ik premium chauffeur worden en geen pro chauffeur?

D.C.S. adviseert om als eerste keus premium chauffeurs te kiezen.

Is D.C.S. een taxi centrale welke ritten weg geeft?

Nee, D.C.S. heeft als klant taxibedrijven/ritbemiddelaars en (taxi) chauffeurs. Geen bedrijven of particulieren welke taxi’s bestellen. D.C.S. levert de tools om taxibedrijven en taxichauffeurs voortvarend te laten ondernemen.

Ik wil opzeggen, is er een opzeg termijn?

Nee, we vinden het jammer dat je deelname niet heeft gebracht wat je er van verwacht hebt. Opzeggen voor het eind van de maand voorkomt dat je een nieuwe maand factuur krijgt.

Ik wil een eigen netwerk opzetten kan dat?

Ja, dat kan. We ondersteunen zeer actief nieuwe netwerken. Echter niet in regio’s of steden waar we al een partner hebben of zelf ondernemen zoals Amsterdam. De reden hiervoor is dat we geen wildgroei willen aan abonnementskosten voor chauffeurs. In het geval dat je dat nu net wel wilt, raden wij om een afspraak te maken en te kijken of een samenwerking mogelijk is, wij zijn zeer flexibel en staan open voor goede initiatieven.

 

Welke bestel mogelijkheden kan ik mijn klanten aanbieden?
  1. Via de bestel app, onder je eigen logo en naam.
  2. Via het klantenportaal, zeer geschikt voor desktop omgevingen.
  3. Via een taxi butler.
  4. Via een bestelformulier welke je op iedere website naar keuze kan plaatsen.
  5. Via de chauffeurs app.
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Niet leesbaar? Verander tekst. captcha txt

Start typing and press Enter to search