Veel gestelde vragen

Hoe pas ik mijn telefoon nummer, email adres aan?

Volg deze stappen:

Stap 1: Open de drivers app en log in
Stap 2: Ga naar ‘menu’ en klik op ‘chauffeursportaal’
Stap 3: Log daar in met de zelfde inlog als de app (dit is eenmalig)
Stap 4: Klik de tegel ‘mijn gegevens’ aan en veranderwat nodig is.

Kan ik mijn familie of vrienden uitsluiten van het betalen van commissies?

Ja, dat kan eenvoudig. Neem contact op via het contactformulier. Wij stellen dit graag voor u in.

Hoe stel ik de hoogte van een commissie bedrag vast?

Dat hangt van u zelf af, maar ook van het tijdstip en de afstand..

Voor lucratieve ritten is een percentage tussen de 10 % en 20 % redelijk. Er is een marktwerking  waarbij te hoge commissiebedragen worden geweigerd.. Veel bedrijven vragen0,99 cent vergoeding per rit. Dit zorgt ervoor dat   ritopdrachten constant snel worden uitgezet en geaccepteerd. Als u niet weet wat u kunt vragen, kunt u ook samenwerken met onzeaangesloten taxibedrijven. Zij zetten graag het werk voor u weg, maar u krijgt wel uw betaling.

Hoe maak ik favorieten aan in mijn app?

Klik hier voor een korte instructie video:

Wanneer worden mijn ritten op rekening uitbetaald?

Binnen 7 werkdagen nadat u de factuur heeft ontvangen.

Ik heb nog geen credit factuur gehad?

De opdrachtgever van de rit heeft de rit nog niet aangemaakt of geaccordeerd. Neem contact op met de opdrachtgever van de desbetreffende rit.

Welke manieren van bestellen bied DCS aan?

Je kan klanten laten bestellen via de bestel applicatie, een computer terminal of taxi butler.