Noodzakelijk om te weten

  • Dit netwerk heeft een niet goed geld terug beleid
  • Je bent bereid een vergoeding voor een rit te betalen
  • Je bent een professioneel chauffeur
  • Je bent ondernemer
DCS premium chauffeur

Niet goed geld terug beleid?

De klant is koning. Deze uit geen ongenoegen om niets. Wanneer deze zijn ongenoegen uit dan gaan we er van uit dat iets heeft plaats gevonden wat niet helemaal correct was.

Om direct  de-escalerend te kunnen handelen bieden we een refund aan. Later gaan we onderzoeken wat er nu precies heeft plaats gevallen.

Dit begint met een mail en kan eindigen met een uitnodiging voor een gesprek.

In het trieste geval dat er dus een klacht ontstaat, geven wij namens jou direct het rit bedrag terug en/of een aanvullende rit.

Wij schieten dit voor je voor en sturen jou daar de factuur voor.

In het uitzonderlijke geval dat er sprake is van redelijke onduidelijkheid nemen we de gemaakte kosten onder loep en komen met een passende oplossing.

Vergoeding voor een rit opdracht

vergoeding-voor-rit.fw_

Ondernemers maken kosten voor het aantrekken van werk, een schappelijke  vergoeding hier voor lijkt ons redelijk.

  • Voor een rit betaal je 0,99 cent
  • Tenzij er een ander bedrag staat
  • Dat bedrag kan vast zijn of variabel
  • Het is altijd het een of het ander
  • Het is nooit plus plus
  • Je betaalt voor wat je oprijdt
  • Geen ritten geen betaling

Professioneel chauffeur

Kwaliteit, dat snap jij…..

  • Je hebt nette schoenen, sokken, pantalon en overhemd
  • Als premium of pro draag je een pak met strop
  • Je rijdt in mooi en onderhouden materiaal
  • Je weet hoe je je moet gedragen. Punt
  • Je bent trots dat je mee rijdt in het netwerk

De zaak uitwonen doe jij niet…….

  • In stressvolle situaties kan je tot 10 tellen
  • Je begrijpt dat de klant koning is
  • Je voert ritten uit naar je beste kunnen
  • Je neemt werk aan als je vrij bent
  • Ritten op rekening en creditcard zijn geen probleem

Kort samen gevat, je gedraagt je als een professioneel chauffeur, je weet dat je een service gevend bedrijf voert, je scheld niet, je veroorzaakt geen klachten, je zet de gasten niet af, volgt prijs afspraken, je weet hoe de software werkt, je doet je ritten en je verdient je geld.

Mocht het fout gaan, dan bekijken we per geval wat er fout is gegaan, veel zal afhangen van je houding of het blijft bij een waarschuwing of dat we de samenwerking opschorten of definitief stoppen.

Iedere excuus hebben we al gehoord en het ligt altijd aan de ander, een meer of mindere mate van zelf reflectie wordt op prijs gesteld.

Klachten zijn onnodig en worden veroorzaakt door een bepaalde mentaliteit, deze mentaliteit zoeken we op en verwijderen we…

Pro
19.99 Per maand
  • Kleding: pak, overhemd en stropdas
  • € 0,99 per rit of een variabel bedrag
  • Goed onderhouden mooie taxi
  • Accepteerd pin/cc en ror
  • Beheerst nederlands en engels
  • Klantvriendelijk en klacht voorkomend gedrag
  • Rit niet goed, dan klant geld terug
Beste keus
Premium
19.99 Per maand
  • Kleding: pak, overhemd en stropdas
  • € 0,99 per rit of een variabel bedrag
  • Taxi A merk, minimaal gelijk E-class formaat niet ouder dan 6 jaar
  • Accepteerd pin/cc en ror
  • Beheerst nederlands en engels
  • Klantvriendelijk en klacht voorkomend gedrag
  • Rit niet goed, dan klant geld terug
  • Voorrang bij rit toewijzing wordt actief gepromoot
Enterprise
Gratis
  • Niet van toepassing
  • Genereert minimaal 1000 betaalde ritten per maand
  • Niet van toepassing
  • Online Support
  • Betaling per rit

storycircle-2
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Niet leesbaar? Verander tekst. captcha txt

Start typing and press Enter to search